Pro evidenci zboží skladem využíváme informační skladový systém, s možností zavedení datové výměny se systémem zákazníka (pomocí VPN spojení). Komunikace se zákazníkem probíhá formou on-line systému (automatické načítání objednávek), e-mailu, telefonicky nebo faxem.
Jsme schopni zajistit kompletní evidenční značení dle požadavku zákazníka (například - paletové, kartonové a kusové štítky s čárovými kódy).
Náš informační systém umožňuje evidenci výrobků dle dalších doplňkových atributů (kódové značení, název výrobku, datum výroby, trvanlivost, spotřeba - expirace, atp.).
Na základě toho je možné zákazníkovi poskytovat další služby jako automatické reporty o zboží blížící se expiraci, analýzy a reporty nízkoobrátkového zboží.
Adresnost uskladnění v rámci informačního systému usnadňuje provádění celkových inventur. Systémová evidence dalších údajů umožňuje i průběžné provádění a vyhodnocování IRA, která je jedním z důležitých ukazatelů a měřítek kvality poskytovaných služeb.
V celém skladovém prostoru lze používat terminálové čtecí zařízení napojené na informační skladový systém.